ՏՈՒՆԸ չորսսենեականոց էր՝ հիւրասենեակը, երեխաների սենեակը, տատիկի սենեակը եւ հօրս սենեակը։ Մեզ բոլորիս քնելու տեղաւորելուց յետոյ մայրս տեղափոխւում էր հօրս մօտ։ Տունն այնպէս էր նախագծուած, որ հօրս սենեակ հնարաւոր չէր մտնել միւս սենեակների միջով․ այն առանձին մուտք ունէր։ Մօրս հեռանալն ուղեկցւում էր տախտակների ճռճռոցով։ Վարսենիկ տատի կամ պարզապէս «բաբոյի» (բաբուշկա՝ տատիկ բառը՝ հայկական ոճով) սենեակը նոյնպէս
Կարդալ աւելինՀԱՅՐԱՊԵՏԵԱՆ ՎԱԼԵՐԻ
Հայազգի ռուսագիր արձակագիր Վալերի Հայրապետեան ծնած է Պաքու, 1980ին։ 1988 թուականի Արցախեան իրադարձութիւններուն պատճառով ընտանիքը տեղափոխուած է Հայաստան։ 1993էն ի վեր կը բնակի Ռուսիա, ուր աւարտած է բժշկական դպրոց եւ համալսարան: Հրատարակած է արձակի երեք հատոր: Գործերէն նմոյշներ թարգմանուած ու լոյս տեսած են իտալերէն, չինարէն, կորէերէն, չեչեներէն եւ թրքերէն։ Նկարահանուած է Կոնստանտին Սելիվերստովի «Տղամարդիկ. գայթակղության արվեստը» շարժանկարին մէջ (2012)։ Կ՚ապրի եւ կը ստեղծագործէ Ս. Փեթեր-պուրկի մէջ։
Գրութիւններու արխիւ